Televisiokanavat

Eivätkö kanavat näy, kuten pitäisi? Kokeile seuraavia toimenpiteitä:

  • Sammuta digiboksi ja käynnistä uudelleen
  • Irrota tarvittaessa virtajohto hetkeksi ja kytke se takaisin.
  • Tarkista johdot: onko antennijohto kunnolla kiinni? Tarkista myös TV:n ja digiboksin väliset johdot.
  • Tarkista katselukortin asennus digiboksin käyttöohjeesta (laitetaanko sirupuoli ylös- vai alaspäin)
  • Palauta digiboksiin tehdasasetukset ja hae kanavat uudelleen (katso digiboksin käyttöohje)

Jos näiden toimenpiteiden jälkeen ilmenee ongelmia televisiokuvan laadun tai ohjelmatarjonnan suhteen, ottakaa ensisijaisesti yhteyttä kaapeli-TV:n palveluntarjoajaan. Mikäli operaattorin näkemys on, että vikaa ei voida sen toimesta korjata tai korjaaminen ei kuulu palvelusopimukseen, ottakaa yhteyttä isännöitsijätoimistoon lomakkeella.

DNA:n kaapeli-TV:n asiakkaat voivat ottaa yhteyttä maksuttomaan palvelunumeroon 0800 300 500. (avoinna 24h/vrk). DNA:n kaapelitelevisio on valtaosassa isännöimiämme yhtiöitä.

Mikäli olet Soneran kaapeli-TV:n asiakas, voit tehdä vikailmoituksen milloin tahansa soittamalla numeroon 0206 90101.